onsdag 2. januar 2008

26.12.07 Kl.18.00

Jeg sitter pá en krakk ovenfor badeanlegget i denne leille byen. Anlegget er bygget over varme kilder.
Fra her jeg sitter, kan jeg se 6 kummer (eller bassenger) med vann. det er forskjellig slags mieraler og temperaturer
i dem. I det störste bassenget er det flest folk, for der stár det "Medical Water"
 
Det er höye, stupbratte fjell pá alle kanter.
Skyene henger over toppene, og det er litt trykkende varmt. Kommer det regn? eller ikke? Det har visst lett for á regne her, og overalt selges det regnponchoer og det ropes:
"Poncho for Machu Picchu".
Det her begynt á mörkne, og lysene tennes langs anlegget. Jeg er sá forkj¨let at jeg orker ikke bade, derfor sitter jeg her og oppserverer og venter pá de andre.
Det slár meg at i dette landet er det utrolig mye kontroll overalt og med alt, og det er ikke bare en vakt, men det er mange.


Få den nye Windows Live Messenger! Del bilder og videoer med venner og familie på Messenger

Ingen kommentarer: